Короткий опис:
Оновлена модель трекера Magnum MT-400L (покращено прийом GPS). Модель без додаткових входів/виходів також немає вбудованого акумулятора. Може працювати в режимі GPS трекера та маячка (живлення від мережі автомобіля).На ринку моніторингу автотранспорту надано досить широкий асортимент різноманітних GPS трекерів різних видів та типів. Багато GPS трекера дозволяють зберігати велику кількість географічних точок, але вимагають або величезної пам'яті або дорогого високошвидкісного трафіку для передачі даних по GSM-каналу; інші GPS трекера максимально ефективно економлять трафік, але не мають достатньої точності переданих координат, треті GPS трекери мають прийнятну точність, але недостатньо довго здатні працювати на автономному живленні. Тому навіть на одному автотранспортному підприємстві доводиться тримати в асортименті кілька різних моделей GPS трекерів на всі випадки життя.
Автомобільні трекери MT500L мають рекордні показники надійності, чутливості, економічності і мають настільки широкі діапазони налаштувань всіх своїх параметрів, що можуть бути легко адаптовані практично під будь-які завдання.
По суті, це повний аналог трекера Magnum MT-300 але в новому корпусі. Також на відміну від МТ-300, цей трекер може працювати в режимі маяка - трекер знаходиться в сплячому режимі і в певний період часу (можна виставити будь-який інтервал від 1 до 24 годин) прокидається і відправляє свої координати на телефон власника авто.
Зверніть увагу!Трекер не має вбудованого акумулятора та живиться трекер тільки від мережі автомобіля.
Відстеження переміщення транспорту зі встановленими трекерами Magnum виконується за допомогою WEB-додатка з вільним доступом до сервера для моніторингу:хттп://гпс.магнум.ком.уа
Якщо вже був обліковий запис на попередньому сервері, реєструватися за новим не треба, обліковий запис перенесено і на новий сервер. Для того, щоб на новому сервері відображалися куплені моделі трекерів Magnum MT 300 і МТ 400 необхідно відправити смс:param gsm.server point.magnum.com.ua(надіслати на номер сім-ки трекера)
Також є можливість контролю переміщення транспорту через мобільні програми «Magnum Track», доступні для безкоштовного завантаження вGoogle PlayіApp Store
Рекомендовано для використання на наступних рухомих об'єктах:
– Легкові автомобілі та малий комерційний транспорт
– Маршрутні таксі та спеціальний транспорт
– Мотоцикли, квадроцикли, скутери та ін.
– Транспортні засоби з бортовим харчуванням 12-24 В
Можливості сервера моніторингу
– Абонентська плата за використання сервера моніторингу не передбачена
– Використання сервера без укладання договору – лише реєстрація
– Захист доступу до даних моніторингу за допомогою ¦статусу адміністратора та кодування доступу на сервері
– Безкоштовне зберігання історії про переміщення контрольованого об'єкта до 365 днів
– Перегляд історії переміщення об'єкта за обраний період з реєстрацією місця та часу стоянки зупинки
– Відображення перевищень встановленого ліміту швидкості
– Регульований період оновлення даних. Мінімальний період оновлення даних на сервері 60 секунд.
– Реєстрація основних подій: включень і відключень трекера, наявність та відсутність GPS сигналу
- Можливість формування звіту про переміщення об'єкта за певний період за основними параметрами. Вивантаження файлу звіту у формат XLS.
– Створення персональної форми звітів про переміщення об'єкта
–Широкі можливості налаштування параметрів роботи трекера з сервера по GPRS каналу зв'язку:
- Чутливість акселерометра
– Чутливість фотодатчика
– Мінімальний кут, що реєструється, повороту
– Період реєстрації координат при зупинці стоянці
– Пороги швидкості для реєстрації початку руху та зупинки об'єкта
– Параметри автовимкнення GPS для економії живлення
– Параметри примусової реєстрації координат при стоянці та
– Параметри роботи в роумінгу
Основні технічні характеристики трекера:
Номінальна чутливість GPS-приймача | -165 dBm |
Число незалежних каналів GPS-приймача | 99 Ch |
Діапазон напруги живлення бортової мережі | 8 - 42 В |
Точність контролю напруги живлення бортової мережі | 10 біт |
Автономна реєстрація напруга живлення бортової мережі | Є |
Автоматичне увімкнення при підключенні живлення | Є |
Захист бортового акумулятора від глибокого розряду | Є |
Захист від перенапруги бортової мережі | Є |
Захист від переполюсування бортової мережі | Є |
Декілька режимів економії заряду бортового акумулятора | Є |
Максимальний струм, що споживається від бортової мережі | 90 mA |
Номінальний струм, що споживається від бортової мережі під час руху | 12 mA |
Номінальний струм, що споживається від бортової мережі під час стоянки | 6 mA |
Запис треків в енергозалежну пам'ять без надсилання на сервер | до 45 діб |
Мінімальний кут, що реєструється, повороту | 1 градус |
Максимальний час «холодного старту» | 35 сек |
Максимальний час гарячого старту | 2 сек |
Інтегрована GSM-антена | Є |
Інтегрована GPS-антена | Є |
Вбудований трикоординатний акселерометр | Є |
Попередня обробка та аналіз даних | Є |
Аналітичний метод контролю витрат палива | Є |
Налаштування та керування за допомогою SMS-команд | Є |
Контроль вбудованого датчика температури | 10 біт |
Діапазон робочих температур | -40 ... +85 ° С |
Габаритні розміри корпусу, мм | 80×50×16 |